close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
[請益] 超能量無痕彈力眼霜使用會有灼熱感
Sep 21st 2014, 11:10, by e45455656

作者e45455656 (宇兒)

看板BeautySalon

標題[請益] 超能量無痕彈力眼霜使用會有灼熱感

時間Sun Sep 21 11:10:31 2014

人說"25歲後要開始抗老" 因此我決定從眼周做起 選來選去我決定買契爾氏的眼霜來試試 因為擔心使用過後會長肉芽或是燻眼等情況發生 所以先到契爾氏的櫃上拿試用包來用看看 櫃姐推薦我的產品是深夜奇蹟修護眼霜以及超能量無痕彈力眼霜 (我主要的眼周問題是黑眼圈和小細紋) 因為我很我強調很擔心會長肉芽的需求之下 櫃姐推薦使用超能量無痕彈力眼霜,因為她說使用過此款的客人都說很好吸收 沒有長肉芽的反應 回家使用後發現... 怎麼一推開就有明顯熱熱的感覺!!!??? 隔天早上再試看看,還是一樣有灼熱感(但熱熱的感覺是還可以接受的) 不知道是裡面成分的關係導致使用上會有熱熱的感覺 還是自己肌膚不適合? 如果是這樣,我是不是就要使用深夜奇蹟修護眼霜此款會比較合適? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.254.148.172 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1411269033.A.558.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()