close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Learning HTML & CSS shouldn't be difficult.

Master Trainer, Mark Lassoff, will teach you everything you need to know to create a creative and professional web site in 4 hours.
From our sponsors
[心得] 面試要有自信
Dec 15th 2013, 00:34, by elderflowers

作者elderflowers (elderflowers)

看板Salary

標題[心得] 面試要有自信

時間Sun Dec 15 00:34:19 2013

前陣子因為剛回國找工作 好不容易找到了一個薪水不錯的工作 誰知道進去之後根本不是當初講的那樣好聽 薪水不是,工作內容也不是 一開始的前七天試用期,薪水五百元 過後,才開始幫你保勞健保之類的 這些都算了,每天幾乎都加班到九點 老闆也覺得加班是很合理的 但是通常加班不是事情做不完 而是老闆喜歡員工加班 所以下班都不停的再開會 於是,很快了我離開了 之後的面試,我開始學習選擇 面試不單是老闆選擇我,也是我選擇公司 也慢慢的表達出自己的需求 以前,總是放低身段 後來就開始學習表現自己的長處 表達自己的需要 找到一個適合自己的工作 自信真的很重要 要對自己有信心,老闆才會欣賞你 當然也是要真的有東西啦 面試也一定要落落大方 千萬不要擔心說,自己說了什麼不該說或不該問的話 面試之前可以先找朋友練習 多聽聽大家的經驗也是個不錯的方法 我覺得每一次的面試都是一個新的學習 我不放棄任何一個面試的機會 後來,我也很幸運的找到了現在的工作 很開心,有主在保守我 希望大家也都可以找到自己喜歡的工作 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.37.230.161

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()