Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
周慧敏爆古巨基第一次 「強如獅子王」
Aug 6th 2014, 13:40

九把刀監製的新片《等一個人咖啡》,日前找庾澄慶版演唱主題曲《缺口》,現又邀參與演出的周慧敏獻唱電影歌曲《咖啡在等一個人》,她的老友古巨基更無酬跨刀擔任該曲製作人,這也是他的製作初體驗,周慧敏說:「我跟基仔相識多年,我很肯定他知道什麼對我最好,所以一定會把我平常看不到的一面找出來。」
 
獅子座的古巨基,進到錄音室彷彿變身一頭「獅子王」,周慧敏笑說:「我們認識20年,因為錄這首歌才看到另一面的他,氣場超強又嚴格。」她最後錄了10幾遍才過關,「我很信任他,他讓我慢慢放開自己,做出不同的嘗試」;《等一個人咖啡》15日在香港和台灣同步上映。(蕭孜玹/台北報導)
 

周慧敏認真錄唱新歌。安邁進影業提供



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()