Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
獵人陷阱BUG ?希望有人可以幫我解答為何要這樣設計????
Apr 10th 2014, 03:08

我查了一下好像沒有人 PO  

有的話請鞭小力一點  感 

我玩獵人時

第一張放的陷阱是 "誤導"

第二張 放的是"爆炸陷阱"
  後來敵人的諸王守護者打我時先觸發 "誤導"  選定 對象,接著又觸發爆炸陷阱,對象 被炸死了。接著敵人又可以在 用諸王在攻擊我一次。???
我對卡牌遊 戲不是很了解 ,不過這 樣子 感覺我 第一張放的誤導就白放了。
希望 有人可以幫我解答為何要這 樣設計????

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()