close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
BAP 日本千葉演唱會2014 20點!!!!!!急!
Apr 16th 2014, 10:49

我想請問一下

第一次去看演唱會
希望是有經驗的人回答

我今年暑假想去BAP在六月22 日本幕張展覽館的Live on Earth 演唱會
可是我什麼都不知道

到哪裡可以買到票 如何買票
如何買到最好位置
入場時要注意什麼事情
散場時要注意什麼事情
排隊時要作些什麼準備事項呢
演唱會時要注意什麼事情
去演唱會買到票之後,還要去現場排隊嗎
買官方周邊通常要提早多久去才可以保證買到?
不會日文可以嗎
可以拍照嗎........等等
請務必幫我詳細回答 越詳細越好

很抱歉問題多 我住在北歐 很久才回來一次所以不想錯過這個機會

拜託各位了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()