close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[閒聊] 海星奇怪状况(此人没有养海星)
Apr 17th 2014, 09:30, by blacknightmare ( 呆仔的世界 )


事情发生在我去别人水族箱的时候(鱼友那缸有海星),我没有喂鱼的情况之下....
还得3个海星宝物.....(不过,我还是有喂.....毕竟,感觉很怪....如果我没有喂鱼....)

1)第一次,我看到有(黑色)的发条鱼(就是金色、银色、桐色,无需喂的那个鱼只是按就饱的鱼)所以帮忙按...就这样免费获得3个星星作为报答...

2)去有养海马和海星的鱼友鱼缸....那个可爱的海马(金色的)刚好喂到鱼...就这样再度,免费获得海星.....

感觉上,只要达到900卡路里(鱼粮)就免费获得宝物了.......=A=.....

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()