Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Your small business full-time assistant

Join the 500,000+ people using Shoeboxed to streamline accounting and bookkeeping. Turn a pile of receipts into digital data to save time, money and hassle.
From our sponsors
雷射除斑費用.會不會副作用.缺點是...
Oct 2nd 2014, 18:57

女人到了一定的年紀,斑是一定會一直長的,就算你照顧的很好
像我這樣一直持續的在打,大約一個月一次吧!(2500左右一次)可以多比較
就機乎沒啥斑,所以我把他當做保養雷射使用…
但是一剛開始,斑不是打個二、三次就會見效的,
除非打的比較深…
那你就要有不出門的心理準備了…
還有不能洗太熱,洗完要馬上擦葯葯,(我指的是有傷口的地方)
且保濕一定要做足,我都是去葯妝店買術後專用的抗過敏保濕
一小條大約1000元左右吧!

還有就是打完雷射後,保濕要做好,出門要高防曬,最好包的像木乃尹,不然曬到太陽很容易反黑哦!越做越慘…

我現在是比要少打了最近看到蠻多人推薦用吃的,我現在也是用吃的了!重點決的價錢便宜,不會痛外,我吃這還有美白作用(朋友推朋友的~效果我們都覺得蠻好)妳可以上網找看看”美妍姬”

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()