close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
想知道台中往太平區中山路三段的公車
Dec 6th 2014, 16:11

車站?
台中火車站嗎?

台中火車站到台中市太平區中山路三段
可在   
一、綠川東站搭台中客運
1.41 綠川東站-慈明高中
路線圖點我
頭末班:06:00(假日06:00)-22:30(假日22:00),尖峰10-15分,離峰15-25分
票價表點我

2.163 綠川東站-屯區藝文中心
路線圖點我
班次表點我
票價表點我

宜欣社區、遊樂大樓、中興駕訓班前
這三站下車
都在台中市太平區中山路三段上

或搭統聯客運75
路線圖點我
宜昌中山路口下車
下車處在台中市太平區宜昌路上
往前走約58公尺
就會遇到台中市太平區中山路三段
橫向垂直相交

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()