close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
TOEIC保證班/近台北南陽
Mar 25th 2015, 04:26

[unable to retrieve full-text content]

我不久前有去考多益300多分,我想要在高中畢業之前能考到550分, 我想要考上一間國立的學校,並且我想要英文拿高分, 我不想要花太多的時間,我可以常常去上課把課排滿都沒關係, 我覺得花短短的時間卻可以得到很好的成效,對我來說<sep/>...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()