close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
[問題] 離職員工還沒拿到薪水
Oct 19th 2014, 19:23, by S22404

作者S22404 (巴特)

看板Salary

標題[問題] 離職員工還沒拿到薪水

時間Sun Oct 19 19:23:27 2014

各為前輩好 目前的新工作有觀察到一些問題 想請問大家的意見 謝謝 公司是五號領薪水 但是我是上個月底才報到 所以是併入下個月一起領 但是和我交接離職的前員工 也是到現在還沒領到薪水 因為公司只有我一個員工和老闆 所以銀行的本子在我這 看到之前的薪水匯款紀錄是正常的 只是這次老闆遲遲還沒叫我去匯款給前員工 和家人討論的結果是 他們說可能是老闆和前員工的問題 所以我只要做好我自己分內的工作 下個月我有拿到薪水就好 但是我的想法是趁著還沒經手一些內部運作 趕快離職 謝謝大家耐心看完 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 203.217.113.44 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1413717810.A.3C0.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()