close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 一般旅遊討論
行前準備、簽證辦理或無法歸類的旅遊主題。 
Roll with Us

Need high ROI advertising? See why over 15,000 brands choose AdRoll for retargeting.
From our sponsors
我是臺灣人,到北京玩,臨時想到上海,行程該如何規劃
Oct 20th 2014, 02:06, by yuchiau lin

我是臺灣人,到北京玩,臨時想到上海,行程該如何規劃 - 2014-10-20, 10:06

我和我朋友,我們兩個女生在10/11日到北京自助旅行,朋友今天要回去臺灣了,但我飛機訂不到近期回臺灣的()我當初是買北京臺灣一個月票期的,沒有確認回程,3天前打電話給航空公司,這星期卻沒機票回臺灣,想想說說乾脆就繞去上海玩,因為北京已經玩九天了。

接下來我是自己一個人的旅行了,上海的旅遊功課也都沒做,實在頭痛(>﹏<)

接下來是我自己想去的地點,希望大家能幫我建議一下。
上海--義烏--深圳--回台灣(上海)
ps,如果要這樣,我會先去問能否北京回改為上海回……
接下來的上海旅,我就都不知道如何走如何玩了……祈求幫忙……感恩。

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()