close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
Selina浮潛見鯊魚 顧形象裝淡定 
Feb 28th 2015, 17:04

人妻Selina和老公阿中到馬爾地夫旅行,她昨天下水浮潛,分享水中趣事:「超愛魚兒的我,一下水就被美到啦!突然教練手指著遠方,我順勢看過去…媽啊!是鯊魚!!!我嚇到差點巴到教練背上,還好理智提醒我,老公可是在船上看著呢!」
 
她還說:「浮潛真的是刺激又迷人~而且大海也太客氣了,送我一個刺刺的鼻頭跟兩片辣辣的手臂,這『伴手禮』好不想帶回去…」粉絲表示已羨慕。此外還有網友說,「度假度到公司都找不到,真的是超厲害」。(路韋豪/綜合報導)




<<即時新聞動起來>>

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()