close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
安海瑟威告白 「我被名氣搞慘」
Oct 1st 2014, 12:50

美國31歲女星安海瑟威(Anne Hathaway)以《麻雀變公主》系列成名,近年來以《斷背山》、《穿著PRADA的惡魔》與《黑暗騎士:黎明昇起》等不同類型電影展現她演技的多樣性,去年更以《悲慘世界》榮獲奧斯卡金像獎最佳女配角,演藝事業達最高峰,她最近卻向《ELLE》雜誌吐苦水:「名氣這回事?已經很長一段時間搞慘了我,我不知道該怎麼面對它,它讓我壓力超大。」
 
她表示曾試著請教他人意見;「他們總是說:『妳必須做自己。』但我當時連我自己是誰都不知道!」去年是她演藝生涯最高峰,但也傳出不少她「難搞、假掰、大頭症」的流言,也曾讓她一度感到挫折,但她從中慢慢學習到放鬆,現在他很樂於與老公亞當舒曼在紐約過低調的兩人世界,不工作時就遠離好萊塢是非圈。(李子凡/綜合報導)

婚後的安舉手投足更嫵媚。翻攝《ELLE》



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()