close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
體型差異的床墊問題
Feb 3rd 2015, 03:03

我和我老婆ㄉ體型差很多,
我182公分.96公斤,我老婆156公分. 46公斤,
因為重量和身高差太多,
所以我們ㄉ床睡久了就問題很多,
我這邊越來越塌,
我老婆這邊就越來越歪....
雖然也有換邊睡還翻過來,
但床墊的歪斜狀況卻越來越嚴重...
這已經是我們第三個床墊了
不論怎麼換,這ㄍ情況都無法改變
就是因為體型有差,難到就沒有資格睡好床嗎??嗚嗚....
不要叫我減肥,辦不到啦!!
有什麼床墊可以解決這種體型差異ㄉ問題呢??

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkotgszvx368m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()